×
VANLIGA FRÅGOR
BESTÄLLNING 

Är produkterna i webbutiken också tillgänliga i de fysiska butikerna?
I webbutiken hittar du endast produkter som är tillgänliga online, det är därmed inte säkert att alla produkter finns i alla butiker.. Om du vill försäkra dig om att en specifik produkt/storlek finns tillgänlig i en butik, rekommenderar vi att du använder hemsidans "välj online, prova i butik"-tjänst eller kontaktar kundtjänst via chatt eller telefon för produktinformation.

Var kan jag hitta produktmått?
Från vår webbsida "Hur hittar jag rätt storlek" hittar du storlekstabeller och kroppstyper som hjälper dig att uppskatta rätt storlek för dig. Det finns även mer detaljerad produktinformation, material och innersömslängd bakom varje produkt.

Var kan jag köpa ett presentkort?
Presentkort kan köpas från webbutik och alla butiker. Du kan själv välja belopp för presentkort.

Kan presentkortet användas i alla butiker?
Ja, presentkort kan användas i alla butiker och online. Presentkort är giltiga ett år från inköpsdatum.

Kan jag prova de beställda produkterna innan det slutliga köpbeslutet?
Betalningssätt med faktura är tyvärr inte möjligt för tillfället. Du kan dock beställa de produkter du gillar online, prova de i butiken och bara betala för de byxor du vill behålla.

Hur vet jag om beställningen har gått igenom?
Du får en orderbekräftelse till din mail efter att du slutfört beställningen. Om du inte har fått din orderbekräftelse, kontrollera att det inte har hamnat i din skräppost.

Kan jag beställa produkter till utlandet?
Vi levererar bara produkter till Finland och Sverige.

Kan jag lägga till eller ta bort produkter från beställningen?
Du kan ta bort och lägga till produkter i kundvagnen innan du checkar ut. Om beställningen redan är betald kan produkter inte ändras. Du kan dock komma i kontakt med oss ​​via chatt eller telefontjänst om du märker att det är fel på beställningen och den inte har skickats än.

Kan jag betala produkterna med faktura?
Vi har ingen fakturabetalning för tillfället. Beställningen kan betalas med kort, internetbank, Mobile Pay eller Klarna. 

FRAKT

Vilka typer av leveranssätt finns?
Vid din beställning kan du välja hemleverans eller leverans till Bring-postombud. Frakten från webbutiken är gratis.

När kommer beställningen att skickas?
Vi hanterar och skickar produkterna i den ordning i mottar dem. Leveranstiden är vanligtvis 1-3 vardagar från det att du lagt beställningen. Du får en leveransbekräftelse via sms när beställningen skickas från oss.

Hur vet jag att beställningen har skickats?
Du får leveransbekräftelsen när vi skickar produkterna åt dig. Det finns också spårnings-ID som hjälper dig att följa leveransflödet online. 

Hur och vart kommer produkterna att skickas?
Beställningen levereras till den adress du angivit med det fraktsätt du valt. Du kan välja mellan hemleverans med Bring, leverans till Bring-postombud eller vald NP Pants-butik.

BYTE OCH RETUR 

Hur byter eller returnerar jag en produkt?
Du gör det enklast genom att fylla i bytes-/returblanketten online på www.housukauppa.fi eller genom att fylla i bytes-/returformuläret som bifogades med din ursprunliga beställning i paketet. Byte och retur är gratis om du använder returblanketten som följde med din originalbeställning. För mer information, se: Retur.

När kan produkter bytas ut?
Vi ger våra produkter full bytes- och returrätt 14 dagar från det att produkterna mottagits. Bytes- och returrätt gäller endast produkter som inte används eller skadats.

När och hur får jag pengar tillbaka om jag returnerar beställda produkter?
Vi återför pengarna till ditt bankkonto efter att vi mottagit din retur. För att påskynda returprocessen, vänligen registrera returen med hjälp av bytes-/returformuläret på ditt medlemskap. Beroende på bank tar det vanligtvis 1-3 vardagarna för pengarna att föras tillbaka till dig.

Vad ska jag göra om produkten har fel?
Vi tar fullt ansvar för våra produkter och kompenserar för den felaktiga produkten. Vi försöker ersätta den felaktiga produkten mot den nya. Om vi ​​inte kan ersätta den felaktiga produkten får du pengarna tillbaka. Felaktig produkt måste returneras till Naisten Pukutehdas Oy som kundretur. Om du har köpt produkten från en butik, ber vi dig att kontakta butiken som du handlat hos.

LOJAL KUND

Hur kan jag gå med för en lojal kund?
Du kan gå med till vår trogna kund i alla butiker eller enkelt direkt Online.

Finns det någon tidsbegränsning för att använda lojala kundpoäng?
Våra lojala kundpoäng går inte ut eller har några begränsningar för hur länge du kan samla in dem. Poäng för lojala kunder finns kvar på ditt kundkonto så länge tills du använder dem vid ditt nästa köp. Efter att du har använt dina fem poäng börjar insamlingen av poängen om igen.

Samlar jag även poäng på köp online?
Ja, du samlar poäng på alla köp online och i butik när du är inloggad på ditt medlemskap.

RABATTER

Kan jag kombinera två rabatter?
Du kan bara använda en bonuscheck åt gången. Du kan inte kombinera rabatter men du kan t.ex. köpa produkter på rea och använda kampanjkod på andra produkter.

Hur lägger jag till kampanjkod online?
I webbutiken kan en kampanjkod läggas till i kundvagnen under fliken "kampanjkod". I butik kan du använda en kampanjkod genom att nämna koden i kassan.

Hur använder jag min bonuscheck?
Du kan använda din bonuscheck på 150kr i varukorgen genom att klicka på knappen stämpelrabatt - använd. Dessa rabatter kan ej kombineras med andra erbjudanden.
Vi använder cookies för att förbättra webbplatsens användarupplevelse.
Genom att fortsätta använda webbplatsen accepterar du användarvillkoren. Mer information
OK